torsdag 30 september 2010

Säga hejdå

Kunde inte sova någon siesta, älskling kom in på skype så det var roligare. När jag sen hade en timme till siesta tyckte danskarna att det var roligt att komma hem.. det gjorde inte jag.
Drog på minishopping med Sebastian och hittade ett linne tills i morgon, tshirt och en skjorta. Blir nog bra tror jag! :) Vi käkade Churro's med choklad i stan, det var riktigt gott! Ska absolut dit igen, vet faktiskt vart det ligger och hittar dit helt själv!
Han åker hem i morgon, det är lite tråkigt faktiskt, menmen.. Facebook finns ju ;)

Har inte hunnit med så mkt inför morgondagen.. men jag är ganska redo iaf.
Har tappat rösten helt nu iaf.
WAY TO GO! hoppas dom inte får för sig att jag ska prata något i morgon...

Nu blir det sängen!!!!
håll tummarna för mig i morgon!!

Un Beso

2 kommentarer:

  1. inte meningen att förstöra din siesta men skype med dig är roligt:P haha sköna danskar du bor med;) pusskram

    SvaraRadera
  2. Du gjorde siestan bra gubben! <3

    SvaraRadera