tisdag 14 september 2010

Tisdag=Kallt

Min Bästa vän for the moment
Okej, vi börjar från början idag.. Jag gick till skolan med tshirt och shorts, det är 27 grader.. jag fryser. Känns inte alls bra att man börjat vänja sig så pass, kommer bli alldeles för kallt att komma hem i december om det är kallt i 27grader.. Aja Baja!

Hade lite playadate med Sebastian idag, verkade som om alla andra var hemma eller så för det var i princip bara vi där, badade och doppade mig faktiskt idag också! fast, fick lov att ligga och ladda i två timmar först. Men, jag gjorde det iaf! haha :)

Fick en horribelt bra mail idag, kan tyvärr inte berätta mer än att jag är glad, så glad!

Mamma lyckades komma in på skype senare idag också, efter lite om och men... haha, varför ska de nya tekniken vara så svår för dem lite äldre....? förlåt!
Väntar på Linus ska logga in nu, verkar som om han också har lite problem.. han är ju faktiskt två månader äldre än mig, så det kan ju vara det som är problemet!

Nä, nu ska jag plugga lite inför morgondagens diskussion om Sveriges ekologi.. Kan inte något om det på svenska, och på spanska... yeah right. Ni förstår att jag måste plugga!


Un Beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar