fredag 10 september 2010

Första veckan..

Första veckan är nu slut.. bara 12 kvar!!!! haha, positivt tänk!
Har iaf lärt mig något tror jag.. måste bara plugga glosor som en tok så jag kan prata om saker utan att behöva slå upp allt. Så jag har bestämt att jag ska lära mig 5 glosor varje dag, kan inte dom jag hade igår så det blir 1 stycken idag alltså..
Pluggar just nu, känns mindre kul med tanke på att jag hade kunnat lega på playan.. men ärligt talat, jag är inte ens sugen.. Några från skolan var ut igår och frågade om jag skulle med.. inte ett dugg sugen, haha, jag gosade ner mig med mi cariño på skype och avslutade med en filmen "The sweetest thing"

Ska plugga lite mer glosor ett tag nu och sen kanske ner på playan en stund, får se vad kvällen har att bjuda på.. Kanske en löptur eller en öl i stan, men ja, vi får se.. just nu vill jag bara lära mig dessa jäkla glosor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar