fredag 3 september 2010

Sista dagen


Nu ska mina väskor vara packade, Max 20kg ska det vara per väska.. har packat en fullt och i den andra väntar jag på mina skridskor och mammas saker... wah, känns liiite tajt med plats och well, jag anade det, min fullpackade väska väger 19,6.... Vet inte om jag vågar chansa och låta det vara så, vill inte behöva öppna mina väskor och börja packa om vid disken igen...

Allting ska däremot vara fixat och klart. Alla saker jag ska ah med är med och rummet är långt ifrån tomt. Galet vad grejer man har egentligen.

Träffade Ingrid en vända på skolan idag, skulle få lite fuskpapper med grammatik. Under den lilla walken inne på skolan kände jag inte igen en människa och dom var så små, då kändes det verkligen som rynkorna bara ploppade fram i ansiktet.. Ursch!
Nu ska jag ner en vända på biblioteket och senare ikväll lär det bli ett par hejdå som ska hinnas med.. Känns mindre bra men är inget att göra åt.

Un Beso

1 kommentar:

  1. haha konstigt att man ahr för mycket grejer om man säger att man vill slänga grejer man han har men ändå inte hittar något man vill slänga.....;) puss älskling<3

    SvaraRadera