tisdag 28 september 2010

Förkyld

Idag är jag förkyld med feber.. Kände av det igår kväll att jag hade lite ont i halsen så gick och la mig tidigt. Killarna hade inte kommit hem heller så tänkte att då skulle jag hinna somna innan de kom så jag inte skulle höra dem.. Kunde inte sova och hade halvsomnat när de kom hem. Tysta skulle de vara och de var allt annat än tysta. Smällde i dörrarna och lät som om någon ramlade och snubblade in i balkongdörren ett par gånger. Viska, det tror jag inte man vet hur man gör i Danmark. Uh, orkade inte med det utan knackade på balkongdörren när de satt utanför och sa "Shut up!". haha, det blev tystare i 5 minuter sen var de igång igen.. Än en gång fick jag knacka på dörren men nu sa jag "Seriously guys, SHUT UP!". Den här gången med ett mer lyckat resultat. Min sömn i natt blev därför inte speciellt bra och jag vaknar med feber, ont i halsen och ihopkladdade ögonfransar. BLÄ!

Skolan var olidlig, min hjärna funkade inte, kändes som om jag var i en annan värld och när de pratade lät det som om de var långt borta fast de bredvid mig. Med andra ord, jag skulle aldrig gått upp ur sängen i morse.
Siesta på två timmar efter lunch blev det också.. Nu håller jag på och fixar mig inför mötet med Marco. Inte så fräsch är jag men jag måste. Ser ändå framemot det.

Un Beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar