måndag 20 september 2010

Fotboll

Igår kväll var jag på Fotboll, Málaga - Sevilla, blev 1-2.. lite tråkigt! Första perioden börjar kul med många chanser och så tar ju Málaga ledningen.. Sådan ljudnivå som det blev, helt sjukt.. hah, kunde inte ens höra Sebastian och han satt bredvid mig! Andra perioden blev ganska lam sen, så det var lite surt.. Tror det blev 7 gula kort också. Var inga bråk eller något skit alls, underbart att kunna gå på något så stort ändå och slippa undan det! :) Älskar sånt där, den där gemenskapen och stämningen, det går inte att beskriva utan man måste uppleva den! Nu längtar jag till Málaga - Real Madrid!!!!!!!!!!!!!!!!!  Xabi Alonso, Ramos och Ronaldo!  Helt okej med sällskap av dom tre en kväll.... hehe





Idag tänkte jag dra playan hela dagen, men nej... Igår fick vi två nya tjejer här hos Marian, dom väckte mig klockan åtta i morse av att dom öppnade balkongdörren.. Den låter och knakar. Typ som om någon bryter sig in. Ja, rädd blev jag sen vara det svårt att somna om.. Så jag kanske, kanske ska köra den där väggen ikväll när dom lagt sig så dom hör hur mkt den låter.. fast nä, så dum får man ju inte vara! hih
Så, tillbaka till idag, ingen playa för det är molnigt, trist! det innebär att jag kan vara inne och plugga hela dagen, vad roooooligt!!!! Ah, så blir det. Ska sätta igång nu. Glosor blir nog bra idag, konjunktiven sitter ganska bra tror jag.

Un Beso

1 kommentar: