tisdag 28 september 2010

Nytt Jobb!

 Okejokej, nu kommer Marco updaten.
Jag har fått jobb på ishallen i Benalmádena, så jag börjar på fredag vilket ska bli superkul! Kommer att ha två grupper två gånger i veckan till att börja med. 10-13 som vill lära sig åka skridskor för att sedan kunna åka konståkning, hockey eller freestyle on ice. Haha, intressant ska det bli! Ser fram emot det massor.
Var på möte idag med de andra tränarna, en från sverige, en från finland och tre från spanien. Jag och en av de spanska är de enda nya för i år. Alla pratar spanska och ibland var det svårt att hänga med men det ska bli bra.
På fredag ska det komma politiker från Benalmádena, lokal-tv och tidningar från Andalucia för att inviga ishallen för det här året. Då bad Marco mig att åka ett program för att visa upp konståkning och alla is-sporter. Jag, som inte har åkt mer än två gånger sen i maj-april.. Lite nervös är jag. Vad ska jag åka till för musik? Vad ska jag sätta på mig? haha, jag har inga sådana kläder med mig.. kanske får gå på en akut shopping runda på torsdag..
Fick två fleecetröjor från ishallen som jag ska på mig på timmarna, faktiskt riktigt sköna! (Och nu kan jag ta bort fleecetröja från min shopping lista!)


Min förkylning har lagt sig lite men jag har ont i öronen, halsen, huvudet och magen just nu. Men febern har lagt sig, vilket är det bästa. Måste ju vara frisk på fredag!

Un Beso

1 kommentar:

  1. glömde ju nämn att det ska vara tv där och filma när du åker...bara länka filmen sen;)

    SvaraRadera