onsdag 1 september 2010

15000 steg närmare värmen

Idag har jag gått 15000 steg enligt min Ipod.. Det är ju ganska bra faktiskt. :)
Trevlig tur på stan i Mora med Isabelle och Orsa-runt med Selma..

Idag hade jag tänkt börja packa men insåg att det fanns roligare saker att göra as you can see. Hah, i morgon däremot ska jag ta tag i det, lär la gå fort med tanke på att jag bara kan plocka mina kläder rakt av från garderoben.. eller åhnej! måste nog ta fram shortsen ändå, det sägs ju att det ska bli varmt....
Nä, det får lösa sig i morgon, kan ju iaf packa en del!

Grattis Handbollslandslaget till vinsten på Fångarna på Fortet

Frida min sköna, Jag varnade dig för chilipassion.. du lyssnade inte på mig och nu får du ditt straff i en hel vecka... Jag är ledsen!

Un Beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar