fredag 17 september 2010

Spöregn och Åska

Slut på vecka nummer två.. Känns faktiskt som att det kommer gå fort!
Denna vecka har vi hållit på med konjunktiv och det ska jag ägna mig åt i helgen igen.. konjunktiv.

Igår kväll började det regna lite lätt och hela natten har det spöregnat till och från och åskat. Varje gång det åskade så skakade hela huset, haha, eller det kändes som det iaf för min balkongdörr skakade. Det var ganska läskigt och bra mycket intensivare är hemma.. Beror det på att havet är närmare? hm, jag vet inte..

Idag däremot så klarade jag mig ifrån regnet både när jag gick till och från skolan! Suerte! Ikväll blir det fest som det ser ut, i City troligtvis.. eller jag hoppas det. För om det blir Benalmadena så måste vi festa tills 6.30 för då går första tåget tillbaka. haha, det är jag inte så sugen på. Så jag hoppas på City! Detta medför även det klassiska problemet... Vad ska jag ha på mig? Åh, det lämnar jag till senare.. siestan kallar!


Un Beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar