onsdag 22 september 2010

Ofrivilligt plugg

Vaknar av tjejerna idag igen, idag var de ändå relativt tyst, framsteg! Haha, får se hur det blir nästa vecka, ska tydligen komma tre killar på lördag. 16 åringar... hm, kul! ELLER INTE.

Tänkte dra ner på playan idag men när jag vaknar är det molnigt och kallt, eller ja, 24 grader.. så det var kallt. Blev dubbad film på spanska och det var så svårt, de sa inte samma sak som det stod i subtiteln, (va heter det på svenska? textning?) Iaf var svårt att hänga med då jag ville höra hur vissa ord uttalades men det ordnade sig. Nästa film blir Matchpoint och då ska jag börja med spanska-spanska och sen engelska tal och spansk text. Så heter det va!?
Fått lite plugg gjort också, nu ska jag verkligen skärpa till mig med det. Glosor, glosor och glosor ska det bli!
Har svårt att komma på vilka glosor som är bra att ta när jag väl ska välja ut.. Lättare när man sitter och pratar och inser, vad heter det där då och då slå upp glosan. Så, ja, vad ska jag ta för ord idag... hm, vi får se. Kanske plånbok, (Cartera/Monedero) det fick jag lov att slå upp igår, bara 4 kvar för dagen då.

Nu blir det lunch, blir update ikväll eller så.

Un Besito

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar