fredag 24 september 2010

Fest igen, oops!

Sista dagen på vecka tre! Känns så underbart skönt! 10 veckor kvar sen är jag hemma i kalla Sverige, eller ja, det är så det är planerat iaf! Ny lärare nästa vecka, tackolov! hahah, HELG!

Hann med playan i morse ett tag, var så sjukt blåsigt så jag fick lov att bada, BARA för att ta bort sand. Men jag badade iaf! När jag sen torkade av all sand inna jag kom in trodde jag att det mesta var borta, Yeah right... Hade med mig hela playan in i duschen kändes det som. Hela duschgolvet var fullt med sand.. Inte så lyckat om det blir stopp i avloppet.. men då får jag skylla på Österikarna ;)
Tog kort på stranden idag men min dator vill inte hitta min mobil när jag kopplar ihop dem? HJÄLP TACK!

Skolan idag, inte att leka med.. Måste plugga som en tok i helgen, för jag kan varken onsdags, torsdags eller dagens lektion.. Trist! men så nödvändigt :)

Blir visst fest ikväll igen, hm, inte så bra med tre dagar i veckan.. men ikväll kör jag torrt. haha, vad dumt det lät, nästan så dumt så jag inte borde göra det.. eller så låter det just så dumt så det är något man måste prova.. för så är det ju faktiskt. Om något låter riktigt sjukt så blir man ju nyfiken på det. Så, VA GÖR VI? VI KÖR TORRTTTTT. Eh, det lät inte alls bra. Strunta i det. Jag kör nyktert! Såja, så låter det bäst. haha, Är fest på playan inne i city, lite fundersam är jag dock, finns inte playa-playa i City, bara en stor hamn, kanske är det precis innan city. uff, va ska jag ta på mig för skor då?

Un Beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar