tisdag 21 september 2010

Stressigt!

Okejokej, vi börjar från början idag.. Blev väckt av de österrikiska tjejerna i morse också, fast då öpnnade de bara dörren en gång och lät den stå öppen, haha, och nu medan jag skriver detta kommer de hem och guess what, stänger dörren... gnisslar som bara den, huh.

Hann med playan ett par timmar idag, var superskönt för det blåste lite. Innan jag gick ner dit var jag lite tveksam för det var molnigt här över staden.När jag kom ner fanns inte ett moln på himlen ovanför havet, galet med tanke på att det bara tar 3 min och gå till playan. Men det är sant som Pappa Börjeson säger.. Det är alltid finare väder ute på havet! Hoppas bara på att brännan bättrar på sig lite och sitter kvar tills man kommer hem. Fräscht med bränna och håret bleks snyggt tycker jag!
När jag kom för att käka lunch var den inte riktigt klar så jag tänkte ta en dusch innan.. men varm vattnet var slut. Marian säger att det inte är så kallt och well, jag behöver duscha innan jag skulle till skolan så jag duschar... känner vattnet på mina fötter, "oh shit, det är kallare än havet" och jag tyckte havet var freeeeeezing.. haha, så jag räknar, 1,2,3 och duschar mig blöt och 1,2,3 och sen sköljer ut schampot osv. Helt sjukt kallt var det! Så jag var riktigt stolt när jag var klar.. och nej, det rekomenderas inte!!
Blev bråttom till skolan sen så fick lov att småspringa vilket inte alls var smart eftersom jag hade en kjol som inte var tajt.. när en bil åkte tillräckligt fort förbi så blåste kjolen upp lite, haha, så jag fick köra Marilyn Monroe-style och det var bättre. Idag var iaf lektionen lätt, imperativ.. så det var super! Det har vi gått igenom förr och det är bara två former att hålla reda på.. TVÅ! haha,

Nu blir det sägen, måste ladda inför playan i morgon...

Un Beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar