söndag 26 september 2010

Plugg, som vanligt

Dagen börjar med att Danskkillarna väcker mig.. uh, trodde som skulle sova länge för de hade bett om frukost halv elva, men nej... halv nio började de prata och well, var bara att gå upp och börja plugga..
Stranden skulle jag också hunnit med men inte så fint väder så satsar på i morgon, om jag hinner, för i morgon ska jag träffa Marco klockan 20.00. Lite nervös är jag, han kan ju ingen engelska! Men det löste sig sist så det ska väl gå bra! Update på Marco i morgon så ni får veta vem han är!

Idag har jag iaf pluggat som en galning, as you can see har jag pyntat mitt rum med viktiga saker på post-it lappar... Har suttit och gjort spanska i tre timmar och nyss gjorde jag högskoleprovet från 2004 på internet. Inte liiite svårt det var då. haha, Jag ska göra högskoleprovet här i spanien i höst och har satt som mål att ta mig över 0,3 och det gick bra idag iaf. hahah, kanske inte optimalt att kötta högskoleprovet på två timmar heller men så blev det!

Nu ska jag ta en snabb lunch och siesta sen fortsätta med lite plugg. Vill gärna ut på en löprunda ikväll så jag ska verkligen försöka klämma in det också. Lovade bort mig att ta en öl med danskarna ikväll så vill inte stressa heller. Visar sig hur det blir!

Un Beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar