fredag 1 oktober 2010

Danske påger

Man brukar vara lite nervös när man ska göra något för första gången. Jag brukar alltid vilja sova i tid för att "sova bort" nervositeten, för ju snabbare det blir nästa dag, desto mindre tid för att vara nervös och tänka. Hade planerat 8 timmar sömn som snabbt blev 7 timmar sömn efter lite skype med älskling. Jobbigt och slita sig ibland!

Gick i alla fall och la mig en kvart efter beräknad tid, helt okej ändå! Går inte att sova, jag svettas, fryser, snyter mig och gör allt om och om igen.. Går inte att sova. Gick till slut, för jag vaknar blöt av svett halv tre och känner, kiss-paus! Killarna skulle inte komma hem före tre så jag hinner somna om, trodde jag ja.... låg vaken, killarna kommer hem, stökar, ramlar, tappar saker och pratar. Aja, schyssar åt dem och det blir tystARE ett tag, de börjar prata igen och sen helt plötsligt är det knäpptyst. Vaknar igen när någon smäller upp en dörr och bryter sig in på toan (låter iaf som det) för att börja spy, kul att spy med öppen dörr. ÖPPEN JÄVLA DÖRR! han kan inte ens stänga den emellan uppkastningarna, seriöst. Kollar på klockan, 06.02 Jag ville gå och dränka honom i toaletten nästan. VILKEN IDIOT!  Han ligger och hulkar och stönar och mumlar. Skylla sig själv får han göra. Är så otroligt glad idag för att det är deras sista dag!

Hem och ät pölse småpojkar.
Un kräkBeso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar