lördag 4 september 2010

Málaga dag 1

Vaknar av att alarmet ringer på mobilen.. att stänga av den är ett litet problem inser jag fort..
Jag har nämligen läst sms i natt och då tappade jag mobilen bakom min säng.. trött som jag var orkade jag inte plocka fram den utan lät den ligga, BIG misstake, jag når inte mobilen på morgon och måste ropa på pappa för att kunna plocka fram den.. Vem ska hjälpa mig nu dessa månader med mina problem!?

Blev bilfärd till Gardermoen y con destino Málaga som de sa på flyget. Nu, 12 timmar efter min alarmpanik chillar mamma och jag på hotellet.. Välförtjänta då vi svettats som små slavar i 27graders värme när vi skulle traska runt med 50kg packning mellan flygplatsen-tågstation-hotellet.
Nu väntar skype och uppladdning inför morgon dagens inflyttning!

Grattis bästa Frida !
Un Beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar