onsdag 29 september 2010

Sjuker..

Fortfarande sjuk, OGILLA massor! Var i alla fall till skolan i morse, vet inte om det var det smartaste. Kunde inte riktigt tänka och Paloma, min lärare sa flera gånger "Carolina, tänk ut svaret på nummer tre så frågar jag de andra först"  har så mycket lock för öronen också så jag hörde allt som om folket var flera meter i från mig, levde kort sagt i en egen bubbla idag. Koma-Carolina vore ett passande namn för mig idag.

Har sovit 2 timmar siesta idag också, är ganska stolt över mig själv. Brukar aldrig sova siesta men här är det ganska skönt. Gått runt i pyjamas hela dagen i princip.. skönaste med att vara sjuk, behöver inte bry sig hur man ser ut.. sen insåg jag efter ett tag att shit, det bor 6 killar här, kanske jag ska sätta på mig lite mer. Så satt på mig en bh och hotpants. hahah, var iaf tillräckligt för att vistas utanför rummet.

Bestämt låt inför fredagen, blir Shakira - Waka Waka (esto es Africa) tänkte att den lär alla känna igen. Vilken kondition jag kommer ha med förkylning och dålig träning, har ju nya skridskor också, som jag ALDRIG använt..... Wah, sa jag att jag är nervös? eller det har ni nog redan förstått!

Linus var så snäll och skulle skicka låten till mig på mail.. Tror ni det gick bra ? Nope, han glömde bifoga den.....
Ska göra lite program nu, förbreda lite innan jag ska på isen.. haha, måste dra på mig skridskorna också och gå in dem lite..

Un Beso

1 kommentar:

  1. hahah oj sorry älskling...kommer nu istället:P
    pusss

    SvaraRadera