lördag 18 september 2010

Dagen efter

Blev fest igår kväll i City.. Var kul och gå ut igen, senast var ju midsommar.. haha,
Drog iaf in mot City vid halv ett och det var mycket folk ute.. Tog taxi hem med Sebastian och den tysta killen som jag inte vet vad han heter. Så när jag kommer hem vid 5 möter jag Marian, (som också varit ute) i hallen. Vi hade bestämt tidigare under kvällen att vi skulle ringa varandra när vi ville åka hem så när jag ringer henne vid 4 så svarar hon inte. Så när kommer i hallen har hon precis gått upp ur sängen för att hämta telefonen ifall jag skulle ringa.. hahaha, lite sent bara!

I morse vaknade jag vid 12.. känner att jag kan inte sovit flera timmar och tänker "nä, inte dags att gå upp ännu.." Hunnit med skype med Linus och fick pasta carbonara till frukost.. Mår faktiskt bra ändå med tanke på kvällen, lite ont i huvudet och ligger i sängen och kollar på film. Ska ut på promenad senare så man är lite fräsch iaf. Springa idag skulle nog inte gå så bra, fast playan, sova där.. ja, det är ju faktiskt ett alternativ!

Un Beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar