torsdag 2 september 2010

2 dagar kvar..

Nu är det bara två dagar kvar fast egentligen blir det bara en eftersom vi åker tidigt på morgon på lördag.
Mamma ska åka med tills på Onsdag, sötis hon är som vill bära en väska åt mig! hihi

Idag vaknade jag med huvudvärk, i princip det värsta man kan vakna med enligt mig..
men lite alvedon fixar ju det mesta så det gick över tackolov!
Har börjat packa också, känns lite jobbigt.. Mitt liv de nästa 3 månaderna får plats i två resväskor.. hah,
I alla fall, jag har endast hunnit med att packa mina kläder i en av väskorna, eller mina tjocktröjor är inte där ännu eller sommarkläderna.. bajs, jag trodde jag fått i det mesta redan.. Aja, blir att göra det i morgon då!
Ska i alla fall inte ta med överdrivet många skor, kanske typ 5 par.. fast då måste jag bestämma vilka par, vilket kommer bli jobbigt.

Tur jag har en till väska att fylla alltså..

Nu skype med Älskling

Un beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar