lördag 11 september 2010

Lördag = sovmorgon

Gårdagen blev ganska slapp, pluggade och pluggade och pluggade typ.. Hann kasta in första avsnittet "kungarna av Tylösand" mellan glosorna också.. HERREGUD vilken skit. Vilka puckade människor det finns.

Sov till 10 idag iaf, kan lova att det var skönt.. haha, mindre kul dock att vakna av kyrkklockan precis utanför balkongen, menmen..
Legat på playan några timmar och BADAT I HAVET !!!!!!!!! OBS!!!  helt frivilligt, haha, tänkte bara säga det, eftersom det inte alls är ovanligt, gillar att bada i saltvatten och när det är kallt. Iofs är det typ 22 i vattnet är så det är alldeles för jättejättejätte varmt tycker mig, så jag är osäker på om det blir fler havsdopp, ska nog vänta tills det sjunker ett par grader iaf!

Marian, min spanska mamma, typ. hah, är i Huelba och gör ett prov så hon har ställt fram mat åt mig.. Hon visste inte om jag skulle tycka om middagen så hon gjorde en extra stor lunch så jag inte skulle vara för hungrig på kvällen..
Cola med Potatis, Tomat, Tonfisk, Gurka, Ägg och till efterrätt en Mozart kula
Nu ska jag iaf ta en siesta för att ladda inför kvällens äventyr, vilka jag inte vet något om ännu, blir nog ganska tidigt ändå, för i morgon ska jag åka till Cordoba med skolan :)

Un Beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar