måndag 27 september 2010

Danskar

Igår blev det öl i stan med Danskarna och Isolde, Angelica, Cissi och Nelly. Var ett bra driv i killarna, det var ös direkt fast de var nyktra. Jag fick ansvar att ta hem de tre yngsta killarna för deras rektor har sagt senast 00.30! Well, det blev 00.50 men det var la okej för jag hade koll ;) Haha, nä, men killarna var skräniga, vilket stämde med mina fördomar om danskar och tror jag sa "Chill!" uppemot 20 gånger.. hah, vilka mamma-skills man har! Så det blev en ganska dryg kväll där jag skämdes en del för deras skull och ikväll tackade jag snällt nej.

Skulle träffat Marco ikväll men han mailade i morse och sa att det blir av i morgon istället. Helt okej för mig, faktiskt bättre att det blir i morgon för idag har jag varit så sjukt trött. Antar det är för att jag blivit väckt av andra (vilket jag avskyr) varje dag de två senaste veckorna.. Aja, det är på gång i morgon, vilket gör att update angående Marco blir i morgon!

Idag var det första dagen på vecka 4.. helt galet hur fort det gått! Snart är jag hemma igen.. eller nä, det är lång tid kvar men ändå så har tiden faktiskt gått riktigt fort! Är supernöjd att jag åkte ner för det kommer vara så värt allt jobbigt sen när man ser tillbaka på det!

Har dragit playan med Sebastian idag, skitkallt i vattnet och jag doppade mig upp till rumpan och det var nog sista gången för denna resan. Tråkigt men troligtvis sant.
Ont i halsen har jag lyckats få också, ska köpa Frenadol och halstabletter i morgon. Får inte bli sjuk nu, inte alls bra timing isf!

Sängen nu, viktig dag i morgon.

Un Beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar