torsdag 23 september 2010

Fest, regn och dålig timeing




Fest igår med erasmus.. Ja, vi är ju egentligen inte erasmus studenter men det spelar ingen roll! Well, drog till Angelica, Cissi och Nadine vid halv tolv och drack lite vin. Bussen in till stan halv ett ungefär sen vara det raka vägen till lite klubbar. Trodde det skulle vara lite folk, men det var faktiskt flera klubbar som var öppna och mycket folk som definitivt inte kan ha varit erasmus ute.. Vad som är bäst med festerna här nere är att man inte behöver vara aaaaaspackad för att ha superkul! utan man kan gå ut, dricka lite och bara njuta av det roliga. Saknar den kulturen hemma! Ja, ni vet, hemma gäller ju förfesta, bli aspackad så man kanske kan ha kul på wasa.. ;) Hah, Cissi och Angelica fick ängeldiadem igår så well, jag vill ha både djävuls och ängels så jag och Cissi frågar killen som delar ut om vi kan få de andra också.. hahah! Kom hem 05.37 och ja, då var det bara att skicka iväg ett sms till Gubben, stackarn! Nästan så jag kunde väntat en timme och väckt honom då hans väckarklocka skulle ringa.. Nä, blev bättre såhär tror jag! ;)
Sov till tio i morse, tycker jag var bra gjort! chillade lite innan jag gick upp för det var mulet.. Tänker att jag ska upp på en promenad för att köpa ett nagellack och strumpbyxor för de råkade gå sönder igår, jag rev upp ett hål med mina naglar!!!!!!!!! Mamma, fattar du, mina naglar!!!  Impressive!
Ja, i alla fall, när jag sedan är redo för att gå upp så hör jag  Swoooosch! och så börjar det spöregna.... hahha, så sjukt dålig timeing. Får gå till Asia-Bazaar efter skolan och köpa lite polish istället.

Ska köra en liten snabb siesta nu innan skolan, haha, är inte så trött ändå, men har en känsla av att skolan ikväll blir jobbig! Fast, jag ser fram emot det också!

Nu, sängen!

Un Beso

1 kommentar:

  1. sv: Superkul att du är med i dagens blogg :) Vill även tipsa om en annan tävling jag har som avslutas imorgon ( fredag ) där kan du vinna ett par grymma skor värde 1799 designade av josefine crafoord
    http://vadfanskajagheta.se/2010/september/torsdag-vinn-skor-varda-1799kr-tavlingen-av.html#comment

    SvaraRadera