måndag 29 november 2010

Sista veckan

Idag började sista veckan som sagt... Min 13e skolvecka.. min sista vecka i Spanien. Känns helt sjukt hur fort tiden har gått.. Känns som om det var igår man sa hejdå hemma och som om det var i morse när jag skulle gå till skolan första dagen..
Skolan flyter på som vanligt och fick lite uppgifter av Asun inför CSNprovet på torsdag, hon gjorde mig faktiskt riktigt nervös.. Var vissa grejer jag måste plugga på, typ som estilo indirecto.. (hur man återberättar saker) Tror ändå att det kommer gå bra!

Spöregnat hela dagen idag också, inne på 6e regndagen i november.. skulle bara vara 5!? Var i alla fall riktigt halt att hoppa kryckor till skolan. Var inte mitt fel! Varje gång det regnar här blir det alltid bilköer och förseningar, ingenting funkar som det ska när det regnar. DÄRFÖR kom jag försent! Regnet förstörde mina planer idag också så har skjutit upp dem inför i morgon. Så nu hoppas vi på en dag med skinande sol, för efter regn kommer solsken!!!!!!
besitos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar