torsdag 4 november 2010

Proppmätt

Nyss hemkommen från ännu en dag i skolan.. idag kändes det ganska bra. Kändes som om jag kunde det jag gjorde men vet inte riktigt, tror inte jag lärde mig något.. hah, då var det ju värdelöst. Aja, har i alla fall DELE den 18 och 19 november... uh, ganska snart! Fast jag tror det ska gå bra, bara jag inte får massa teman på uppgifterna som jag inte har en susning om, tex Spaninens monarki eller politik. Bah. Lär jag väl inte ????
Hittat nya favoriträtter, eller nä, men goda maträtter som jag aldrig trodde jag skulle äta, som tex idag åt jag pasta, tomatsås och tonfisk. Ibland brukar vi äta lins- och böngryta och det sjuka är att det är GOTT! heh, kräsna jag har lärt mig äta!!!
Nu blir det lite plugg, snabb siesta och sen ishallen som vanligt! Ikväll ska jag säga hejdå till morfar och Eila också som åker i morgon bitti efter 4 veckor i Benalmádena. Trist men samtidigt lite skönt. Då kan jag lägga allt fokus på spanskan i två veckor.. NÄSTAN! för nästa vecka kommer Linus!!!!
Un beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar