söndag 21 november 2010

Greys anatomy

Gårdagen blev bra tillslut ändå. Marian och hennes mamma tog med mig på äventyr. Vi hann med Ikea, outlet och kom till mercadona 3 min innan det stängde. Helt perfekt.
På Outletet var det sjukt mycket folk och inte alls lika bra som jag trodde... Fanns skit och konstiga saker. Men hittade en söt handväska för 12E.. (inte onödigt för jag behöver en!)Har legat och tittat på Greys anatomy hela morgonen, känner mig så otroligt less på allt. Ska ut och ta en långpromenad senare för att rensa skallen lite.. tänkte gå fram och tillbaka till stan vilken blir 15 km ungefär.. Ska nog vara tillräckligt.

Fortsätta titta på Greys nu, helt underbart att kunna se det igen. Är i mitten på säsong 5 för jag hade missat några avsnitt, sen är det så sjukt bra så gör inget att jag tittar om avsnitt.
un beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar