lördag 6 november 2010

Morgonpass med ispass

Började dagen med ett löppass, äntligen är det inte för varmt att springa på morgonen.. Var ganska varmt idag också men det var för att jag klätt på mig så mycket.. haha, trodde det skulle blåsa på playan men det var helt vindstilla idag.. När jag kom hem från ishallen däremot var det många som surfade, ser så himla skönt ut, men nä.. är inget för mig!

Ja, var alltså till ishallen.. Kom dit lite efter tolv och tänker bara massa fula ord om att jag kommer sent, för Oussama bad mig komma vid halv tolv. När jag sen kommer in, andfådd, inte är han där inte.. Nä, då har han fått lov att åka på blodprovstagning för han hade fått kallelse till landslagsläger. Haha, stressade, som vanligt, helt i onödan.
Kunde i alla fall åka mycket idag för det knappt var några där.
Visade sig dock att en av kvinnorna som var där var kompis med MARIA BUTYRSKAYA. WOOOOOOOOOOOOOOOOW. Jag bara stod och gapade. Tyvärr hade de tappat kontakten lite för kvinnan hade bott här i 3 år..
Gårdagens shopping vart lyckad, hittade det jag skulle ha och lite till och har fortfarande pengar kvar!!!!! hahahahah, nu blir det plugg.

Un beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar