onsdag 24 november 2010

Coachtape

Efter ett antal avsnitt av Greys anatomy hoppade jag bort till apoteket för att köpa coachtape. Ni vet, tejp man använder för stukade fötter tex. Förklarar, visar och förklarar men det finns inte, de förstår inte vad jag vill ha, min frustration över att jag inte kan fatta blandat med lite sömn och en ihållande smärta får mig att börja gråta, inne på apoteket. Apotekarn fixar en stol och ett glasvatten och börjar ringa runt till andra apotek för att se om de vet vad jag menar och om de har det. Måste ha framstått som en psykopatisk utlänning. Hahhaha!

Duschade sittande med ena benet utanför.. Var inte det lättaste men ibland har man inget val. Satt i 5 minuter innan varmvattnet ens kom, jävla killar som duschat slut på det och haft slut på toapapper och lämnat rullen på golvet. Tillslut gick det i alla fall med varmvatten..
Nästa gång jag måste ducha hoppas jag blir nästa
vecka.
Nu fortsätter Greys maraton!
besitos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar