måndag 8 november 2010

DELE preparation

Idag började DELE preparationerna.. och det var så lätt. Jag förstår inte, det var verkligen hur lätt som helst. Jag skulle tagit en högre nivå. Kommer säkert bli supersvårt i morgon bara för det! Nä, men ärligt alltså, det var verkligen lätt och behövde knappt tänka för att göra sakerna. Asun, vår lärare sa till och med att de uppgifter vi skulle ha nu på preparationen skulle vara svårare än sen på provet bara för att jag skulle vara väl förbredd. Herregud, varför har jag oroat mig? det här kommer gå super!Blir väl att plugga lite idag ändå.. Spelar ingen roll om DELEn är lätt, vill ju fortfarande bli kung på spanska! haha, så.. plugg och löptur står på schemat.. Ska inte ägna en tanke åt att DET BARA ÄR TVÅ DAGAR TILLS LINUS KOMMER!!!!!
Un beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar