söndag 7 november 2010

Kyrkan

Var på mässa här i kyrkan next door i morse. Var en fin kyrka och jag förstod ingenting.. haha, kände mig verkligen utanför och helt lost. Trodde en mässa bestod av att en präst pratade och sen tog man nattvard och gick hem.. Mja, inte riktigt så det gick till här... Folket reste sig, ropade saker och helt plötsligt skulle vi skaka hand.. Alla levde med i mässan.. Jag försökte hänga med så gott jag kunde. Syntes nog att jag inte är van. Men nu har jag gjort det i alla fall! 

Ska plugga nu, vet inte vad dock... tror jag ska ta lite glosor och hitta synonymer. DEt borde vara bra träning! Sen ska jag vidare till ishallen och träffa Oussama. Igår var tågbiljettpriset högre än vanligt så jag hoppas det har sänkts idag...
Un beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar