måndag 15 november 2010

En snabbis!


Linus har varit här.. helt galet härligt var det att ses igen.. Visserligen har skype funkat ganska bra också.. men är ingenting jämfört med att träffas på riktigt! mh, är så glad!Vi hann i alla fall med en heldel så får bli en snabbresumé..
Onsdag
Blev bara en runda på stan och tusen skoaffärer.. Linus blev sugen och köpte ett par supersnygga skor! Förstår att man inte kan stå emot skor.. fast jag ska inte köpa fler här nere!!!!! (kanske i julklapp åt mig själv)

Torsdag
Betyder ishallen som vanligt.. Oussama och Linus verkade komma bra överrens och mina ungar där är goast i hela världen! Linus förälskade sig i churros och choklad!

Fredag
Blev lång siesta och skolan flöt på som vanligt. Linus och jag träffade Nadine och Cissi på kvällen för en drink och det var supertrevligt.

Lördag
Vi åkte till Nerja och skulle bara titta på grottorna.. Hittade världens finaste pumps.. (skor) men jag köpte dom inte. Är lite ledsen för det fortfarande... Grottorna var i alla fall supercoola, var lätt värda promenaden från centrum och 5 kilometer uppför! (vi letade efter en busshållplats)

Söndag
Blev en bergsbetigning som skrämde skiten ur mig.. Var superfina villor och alla har hundar, som skäller och ser ut som om dom ska hoppa ut från balkongen och äta upp mig! Blä! 


Linus och mitt framtida hus
 Måndag
Sista dagen för Linus.. gick upp i lugn och ro och fixade fika till honom. När vi sen skulle åka och väntar på bussen inser han att han glömt mackan uppe. Typiskt! Var ännu ett jobbigt hejdå.. Fast det är bara 4 veckor tills vi ses igen..



Haft en superbra helg, nu längtar jag hem!
Un beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar