torsdag 18 november 2010

MuntligDELE

Har gjort min muntliga DELE, var faktiskt ganska lätt.. Killen som förhörde mig var jättetrevlig. Han skrattade och fick hela provtillfället att kännas väldigt avslappnat.

Min första situation var att jag skulle köpa kläder och be om det jag ville ha.. (inga problem med min erfaranhet you know...) Nä, men alltså, det var ganska lätt, kunde säga det jag ville ha med lite avancerade saker typ som att säga att jag ville ha en randig tröja med tunna ränder ! hih!
Den andra var en bildserie med en man och kvinna som var på restaurang och fick en nota som var skyhög. Inte heller så himla svårt..
Så himla skönt att jag fick situationer som jag varit med om och kunde sätta mig in i.
Hoppas det blir likadant imorgon igen!

När jag kom ut från provet hade jag fått tre missade samtal från ishallen.. Ringde upp Marco och han frågar vart jag är.. Han hade tydligen glömt bort att jag inte skulle komma idag FAST jag har sagt både förra måndagen och förra torsdagen att jag inte kunde. Vilken stjärna. Fransisco, en kille i min grupp hade i alla fall dragit igång träningen.. Får se vad dom säger på tisdag!

Nu ska jag ladda inför uppgång 07.15.. Uh, wish me luck!Un beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar