lördag 27 november 2010

Börjat packa


 
Ishallen igår kväll var inte alls jobbig men så himla onödig. Främsta anledningen var ju för att hämta mina saker och skriva på ett papper. Pappret var tydligen inte ens klart förens på måndag... åh, blir less. Hade lika gärna kunnat åka nästa vecka istället för stressa igår med kryckor och Marian. Oussama var inte ens där. Men Marco lovade att komma med pappret till stan och Oussama skulle ringa mig nästa vecka.. Får väl se vad det blir av allt tillslut.
Min fot kliar nå fruktansvärt. Och jag kan inte klia på den för det gör ont. Så jag måste bara ignorera det.. Vilket är olidligt. Ska byta "bandage" på tisdag tror jag och tvätta min fot ordentligt. Skönt!!!

Eftersom det spöregnar kunde jag inte göra min utflykt till chinabazaar idag, blir att fortsäta Greys maraton istället. Kolla hur mycket jag hunnit packa också.. en resväska och knappt packat hälften...

un beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar