söndag 28 november 2010

Ensam och frusen

Var till kyrkan i morse, var ganska mycket folk och jag förstod ingenting idag heller. Men det var trevligt att komma ut, träffa folk och inte bara vara handikappad. Har faktiskt ingen aning om vad mässan handlade om, haha, har verkligen ingen aning. Jag satt snällt som ett barn och tänkte på annat tror jag.

Sett klart Greys också, så väntar på nästa program som jag kan se på fredag.. Ska nog börja på Desperate Housewives nu istället. Blir att börja på säsong 1. Hann ju se två filmer idag, dom var faktiskt riktigt bra! Easy A och The interpreter  Är nöjd att jag lyckades pricka två bra filmer! Har även insett att Robbie Williams faktiskt har bra låtar. Uh, smöriga killar får mig alltid på bättre humör......
Besitos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar