onsdag 3 november 2010

Intense

Pluggat och pluggat. Haha, insåg att jag hade pluggat i två timmar utan att pausa. WOW! men känns inte som om jag har gjort något dock, har läxan kvar till i morgon.. Menmen.. Detta ska gå bra! Fick lov att avbryta för en löptur, sprang längre än sist men ändå gick det 4 minuter fortare, det är något att glädjas åt! hah!

Tråkigt nog får detta eviga plugg en på tankar om att jag inte har något liv. Försöker även intala mig att det har jag visst. Har skolan och ishallen här. Ibland känns det dock som en forcerad bubbla, att man måste vara med folket i skolan bara för att. Men gillar faktiskt vissa av dem, på riktigt. Ni hemma, ja, ni är där borta. Så blir inte så mycket kontakt där heller. Nä, ska sluta nu. Har Oussama en vecka till innan han också flyttar, Linus kommer nästa vecka(!) och mamma vet hur man ringer på skype. Wiie.

Un beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar