fredag 26 november 2010

fredagsfest!

Skolan idag var kul, vi diskuterade och pratade mest. Tiden går så mycket fortare då.. och ja, det är det enda jag bryr mig om just nu... att tiden ska gå. Jag vill hem.På måndag hoppas jag att vi ska kolla på film och sen att vi spelar lite alfapet på tisdag. Vore perfekt! Torsdag ska jag göra prov för att visa för CSN att jag varit här och fredag... Ja, det är sista dagen så då står man bara ut! Haha!

Nyss sovit siesta och skulle boka en tid hos en läkare nästa vecka. Men när vi ringde skulle man ange personnummer som vanligt och jag existerade inte. Varken på mitt person-, försäkrings-, identitets- eller socialförsäkrings nummer... Så jag skiter i det och tejpar om foten själv istället så får jag fixa det hemma istället. Känns säkrare.

Ska åka till ishallen strax, vill inte.. Känns inte alls kul att säga hejdå.. Men måste..

besos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar