lördag 20 november 2010

Outlet

Blev en löprunda igår kväll.. Skönt! Gjorde dock bort mig lite... Eh, Var två killar i 12års åldern som stod på trottaren med sina cyklar, när jag kom cyklade de framåt en bit för att jag skulle kunna gå förbi, men de stod fortfarande i vägen. Utan att tänka på det suckar jag högt och en av killarna börjar säga förlåtförlåtförlåt och flyttar på sig jag som skäms lite att jag suckade säger snällt "De nada" (Ingen orsak) när jag gått förbi inser jag vad jag gjort... Jag skulle säga "No pasa nada" (det gör inget) Puckad utlänning måste dom tänkt.
Skulle på Outlet idag eller någon slutförsäljning med Nadine. Men tydligen har hon en date ikväll så nu kan vi inte åka på dagen. Trött man blir. Blir att åka med Marian och hennes mamma istället, då slipper jag lyssna på massa gilipollas om vad som händer.
Ska komma två danskar i morgon.. känns inte alls kul. Vart så himla lugnt och skönt här, men.. back to reality.

Un beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar