tisdag 9 november 2010

sista dagen

Idag fortsatte vi med dele-preppet. Var svårare idag, precis som jag trodde.. haha, men rättade det jag gjort igår och hade ett fel.. det är ingenting. Rättade idag och hade två fel. Det är ju aboslut hur godkänt som helst. Vilket betyder att jag inte behöver stänga in mig på mitt rum och plugga som en galning i två veckor!!!
Oussama har lovat att bjuda på kastanjer ikväll, hoppas jag gillar det.. är lite tveksam, låter lite äckligt, kastanj, kastanj, kastanj.. haha, vore oförskämt om det var superäckligt så jag inte kan äta det..
Möblerat om rummet idag igen, har numera skittrångt och två 90 sängar.. Uh, tur som är ska Linus bara vara här 6 dagar, (fast egentligen tycker jag det är synd)
Sängen kallar, Får sällskap av Jake Gyllenhaal

Un beso

1 kommentar: