torsdag 11 november 2010

Linus

Igår kom Linus, ääääntligen! Blev bara att ta igen all tid man förlorat på 10 veckor.. haha, trevligt och härligt!

Skolan fortsätter som vanligt.. Jag måste varit skitdålig på lektionerna förut när de sa att jag skulle göra provet på denna nivå, den är för lätt. Fast det är ganska positivt också, eftersom då behöver jag inte plugga lika mycket!

Ishallen ikväll och säga hejdå till Oussama, han sa iväg två veckor och sen hinner vi knappt ses något innan jag åker hem, som blir runt den 9 december!!!!!!!!! wöwö, bara fyra veckor kvar! Linus och jag ska äta i hamnen sen, ska visa honom en båt som jag spanat ut till mitt framtida liv med en hög med pengar!
(som han ska tjäna.....)
Siesta nu så jag orkar med allt, för nu kör vi!

Un beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar