fredag 5 november 2010

Ännu ett hejdå

Ursch vad jag ogillar att säga hejdå. Igår igen.. till morfar och Eila som varit här i fyra veckor.. visserligen ses vi till jul igen men ändå jobbigt att säga hejdå. Haha, så..ja, jag satt och bölade i min halsduk i bussen hem.. haha, otippat att jag bölar.Mina söta ungar på ishallen har äntligen lärt sig vad inneskär och ytterskär är. WIE! Känns så skönt att bara kunna säga "gör såhär" och så vet alla exakt vad dom ska göra.. Underbart att inte behöva visa om och om igen hur man ska göra något!

Skönaste låten just nu!

Idag kollade vi på film i skolan.. "Te doy mis ojos" (take my eyes) var bra men hemsk, handlade om kvinnomisshandel.. Se den om ni kan!
Ska till city och Larios och shoppa lite senare.. Eller, måste köpa ett par mjukisbyxor och löptights. Insåg tyvärr sist att de var ganska genomskinliga i starkljus... Och blottning ska jag inte ägna mig åt! Tur att vi ska det, för idag gick ett par skor sönder också, hahah, vilket ger en utmärkt anledning till att köpa ett par nya!Un beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar