onsdag 20 oktober 2010

Skoshopping

Nyss hemkommen från skoshopping, Hur många par kom jag hem med?

 0.. Wierd huh? Nä, seriöst. Hittade två par jag ville ha, ett par fanns bara från 37=tooooooo big. Det andra hade en liten defekt så ska titta i deras andra butik på fredag! Så det slutade helt ok i alla fall. Nadine däremot hittade ett par skitsnygga bruna stövlar, lite avis att jag inte är minst 5cm längre.. för nu slutar ju alla stövlar way up there lixom. Funkar inte.Marco ringer och stör shoppandet lite så nu ska jag vikariera för Mia på fredag! Ska ha hennes klasser samtidigt som Oussama har sina.. Ska bli kul! Det är pluttisar så lite nervöst, då måste jag prata massssssssor! Har också kommit på en supervass taktik, ska göra det roligaste sakerna ever så ungarna gillar mig mer än Mia och jag får klasserna!
hiehiahieha, kung!

Un Beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar