lördag 30 oktober 2010

Halloween + Ronda

Igår var det Halloweenfest i ishallen.. Superkul! Alla var i princip utklädda, spotlights och rökmaskin. Party stämmningen var på topp! Fick plocka ihop vad jag hade här hemma och klä ut mig bäst det gick! gissa vad...
 
SÅKLAAAAAARTTTTT

 

  
Cina, Nadi och Alvaro



Corpse Bride som vann utklädningen!

Well idag, Lördag blev det RONDA som är en stad/by som ligger på båda sidor om ett stup. Ravinen var 57 meter, inte så kul och bo där om man är höjdrädd...

Körde såhär hela dagen för jag frös ihjäl!


Bron mellan stadsdelarna

Morfar och Eila
 
Nu ska jag ladda för Picasso Museum i morgon!
Un besito guapos!

1 kommentar:

  1. Å Ronda är ju superfint! När jag var där var det juni och så varmt så man knappt kunde andas. Lite skillnad kanske :)

    SvaraRadera