onsdag 20 oktober 2010

Benalmádena

Skolarbetet igår bestod av Futuro Simple, Futuro Compuesto, Condicional Simple och Condicional Compuesto. Detta är en fet röra i min skalle och jag förstår ingenting. Förstod i skolan när Auxi förklarade, när jag skulle göra läxan sen på kvällen, jo tjena! Det gick mindre bra.. Tydligen hade Auxi också insett att vi inte fattade så vi fortsatte med det idag och nu känns det bättre. INTE BRA, men bättre!
Så om det finns någon som kan förklara detta på ett enkelt sätt, DIMELO!
 Resten av dagen spenderades i ishallen.. Precis som om jag skulle varit hemma.. Hah!
Hade min timme med Oso Polar och var ett mindre kaos. Skiljer ganska mycket i kunskaps nivå och så finns det några som inte tycker det är så kul att lyssna, men det är bara att anpassa. Glad att jag har det där jobbet i alla fall!
Skulle träffat Oussama efter timmen men han var sen... (standard i Spanien) Han kom i alla fall till slut och visade mig stan.. Visade sig att Benalmádena är Costa del Sol's sportstad.. Varför flyttade jag inte dit ? aja.

Nu blir det siesta innan SKOSHOPPING med Nadine, passar bra!

Un beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar