fredag 15 oktober 2010

NIE

Fixat klart mitt NIE nu, stod en timme i kö för att en kvinna skulle ta ett papper från mig och byta det mot ett papper hos henne.. Helt sjukt.
I skolan diskuterade vi kvinnan och mannen igen, verkar vara ett hett ämne för alla lärare för jag tror det var typ femte gången.. haha, Thomas från Tjeckien tyckte tjejer var duktiga på att både visa och dölja sina känslor och tyckte tjejer var mer otrogna är killar..
Fick snabbt bevis på detta i kön när jag väntade på NIE, 4 amerikanska tjejer i 25års åldern står bakom mig och diskuterar vilka de legat med och vilka de varit otrogna med. Högt och tydligt. Vem som var bra på vad och vem de vill ligga med igen. De inser även att en av deras kompisar står längre fram i kön och börjar snacka om hur hon varit otrogen och hur hennes relation med sin pojkvän är och deras problem. När de sedan ser varandra inne i väntsalen hälsar de glatt och trevligt på varandra som om ingenting.. VARFÖR GÖR MAN DETTA!? någon som har ett bra svar på varför man öppet vill diskutera sånt här?
Blir och ta en siesta nu.
Un Beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar