fredag 8 oktober 2010

Utgång på ingång

Danskar har bönat och bett att jag skulle följa med ut varje kväll denna vecka, idag känner jag mig kry och taggad att hänga på. WHAT HAPPENS.. jo, danskarna har inte synts till idag och nu blir det utgång med b-rudarna istället. Blir nog roligare tror jag! Nyss målat mina naglar för jag insåg att jag inte kunde ha min skor utan att göra det, hehhh, tjejproblem!
Är i alla fall laddad för en trevlig natt och i natt, i natt är det min tur att störa killarna.. det ser jag framemot!! hahah, nä, det ska jag inte, inte med flit i alla fall.. Fast, risken finns ju att man inte riktigt vet vad man håller på med efter ett par tequila.. hih ;)

Aja, nu kör vi, venga vamos!

1 kommentar:

  1. Det går bra! Jag längtar tills du kommer hit, men det är skönt och se att du har det bra. Hoppas på lite skype snart :)

    SvaraRadera