tisdag 12 oktober 2010

Morfar och Eila


Igår åkte jag och mötte upp morfar och Eila på flygplatsen.. Var kul och träffa dem igen! Vi var på hotellet och åt, men vi fick så himla mycket mat att en doggybag hem vart ett måste! Gick sen till ishallen en vända och tittade på konståkningsträningen, var väl inte en träning jag är van vid, men någon slags konståkning var det i alla fall. Hah, de bad mig komma och träna med dem för deras tränare har ALDRIG ÅKT KONSTÅKNING utan bara rullskridskor.. intressant.

Idag åkte vi till Marbella och det var fint och större än jag tänkt.. men såg ingen kändis! Var kallt och blåsigt så man kunde inte njuta av det direkt men ändå en bra dagstur.
Blev ishallen på kvällen igen och visar sig att.. Jag jobbar med spaniens mästare på 10 000m och 5000m, HÄFTIGT!



Un Beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar