måndag 4 oktober 2010

Två nya danskar..

Idag kom det en ny italiensk kille till min klass.. han hade pluggat spanska i tio år (!?) och jobbade som säkerhetsvakt på en ambassad i Ryssland.. hah, han hade ansökt om Sydamerika och därför börjat med spanska men hamnat i Ryssland.. Fail.

Var in till stan sen med Nadine och Cissi och köpte biljetter till MÁLAGA vs. REAL MADRID !!! WÖWÖWÖWÖ överlycklig! blev dock pank av att göra detta, 90 E.. haha, men värt det får jag verkligen hoppas! Nadine har lovat en kompis att göra ett plakat med "XAVI ALONSO, CASAME!" Vet ej om man vågar sitta med henne eftersom han spelar i fel lag med tanke på arenan.. Vamos a ver, vi får se...

Ikväll åkte Marian iväg för att hämta två nya tjejer och kom tillbaka med två killar.. Som jag inte gärna hade velat träffa i mörkret. Uh, känns mindre bra detta och måste nog gömma mina värdesaker.. Hoppas verkligen att de är schyssta, trevliga, omtänksamma, artiga, tysta och respektfulla. Deras utseende indikerade inte på detta om vi säger så.. Just nu är de ute och köper cigaretter, Marian bad dem röka på balkongen och om de ville röka joints var de ut på gatan som gällde.

I morgon ska jag jobba!!! Wiiiiieee, ser framemot det men är lite nervös också, i morgon ska jag improvisera ihop träningen under tiden.. lite svårt att planera när jag ska ha barn som vill lära sig både konståkning och hockey.. vet inte ens om det är tjejer eller killar.. hah!

Un Beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar