söndag 17 oktober 2010

Málaga vs. Real Madrid




Málaga - Real Madrid 1-4 
Sergio Ramos.. Vart var du baby!? Seriöst, den största, eller ja, typ den största anledningen till varför jag ville gå på matchen.. så är han inte med.. buuuh! Letade efter han på VIP läktaren med morfars kikare, inte fan var han där heller. Verkar som om man måste gå på någon mer match!

Aja, en bra match i alla fall som Real dominerade, Ronaldo vilken spelar.. Varje gång han fick bollen drog han på sig två-tre spelare och åt galet mycket yta.. Har alltid tyckt han varit bra men igår insåg jag verkligen att han är en spelare med klass. que guay! sammanfattar allt!
Morfar och jag tog en buss hem mitt i natten till Benalmádena, 1,40E kostade det.. Superbilligt!

Idag blev det playan några timmar som sen avslutades med ishallen ett par timmar. Känns gött att kunna blanda två av de skönaste sakerna på en dag som ändå är så olika.. haha, Oussama ska ta med mig till löparbanan på tisdag... uh, har sagt ifrån mig att springa med honom. Men vi får se om han har andra planer..

Sängen nu!
Un Beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar