måndag 11 oktober 2010

Hotellhelg

I helgen var jag på hotell. Det var riktigt skönt, kunna sova ut och utan att någon stör en.. Gå runt i underkläder utan att behöva bry sig! SUPER! Käkade chokladcroissantes till frukost.. Vet inte om det var det bästa, men det var vad som behövdes!
Åkte lite skridskor på lördagen och Oussama bad mig komma tidigt på söndagen, tänkte komma vid 11-12.. det gick inte riktigt. Jag vaknade 10.40 ungefär. Ni förstår att jag inte kunde vara i ishallen i tid. Haha, börjar bli riktigt duktig på det här med spansktid (komma försent jämt och ständigt) I alla fall, jag kom till ishallen vid halv ett och Alvar, en super gullig kille hjälpte mig med massa ord på spanska om konståkning.. så nu kommer jag kunna säga massor!!! och rätt dessutom! WIIIEEEE!Sen åkte jag skridskor i princip hela dagen.. var riktigt kul fast vi mest bara lattja.

Var några kvinnor som frågade om jag ville ge privatlektioner också.. så tror det blir det med senare. En julshow ska också bli av, känner att det här kommer bli jättebra! Superkul!

Nu ska jag iväg och möta upp morfar och Eila och hoppas på att de också gillar hotellet! (lägger upp bilder i morgon)

Un beso

1 kommentar:

  1. Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu! :) Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya tävlingen. Klicka bara på länken här under :)
    http://vadfanskajagheta.se/2010/october/mandag-dagens-blogg-1.html#comment

    SvaraRadera