måndag 25 oktober 2010

Surprise!



Pratade med Mamma på skype idag och vi pratade om att morfar inte ringde igår som han skulle.. Skrattar och skämtar att han ringer väl snart och säger att han står utanför.. Började göra mig redo för siesta och plockar fram inför kvällen shopping med tjejerna och skulle precis säga hejdå till mamma, då ringer han.. Morfar alltså.
M"Hej, vi gick precis av bussen så nu står vi utanför en brödbutik, vart bor du?"
C"eh, hej.. oj.. ja, vänta, jag kommer ner.."
Blev att panik städa upp lite rummet ropa åt Marian som panik plockar ihop i köket..
Borde bli spådam!!
Blev shopping med morfar och Eila istället så hittade lite grejer som jag kan lägga upp bild på i morgon..
Danskarna har flyttat! Vilka skitstövlar. Deras rektor ringde till Marian idag och sa att de skulle flytta familj för det inte var bra hos henne. Förstår inte vad som är dåligt ? Har bott här två månader och än har jag inget att klaga på.. (Eller jo, kyrkklockan, men vad kan hon göra åt det?)En av deras anledningar var att de inte fått kött till middag och att jag och Marian inte åt med dem. Kött har vi visst fått så det var bara bullshit. Varför jag och Marian inte ätit med dem är för de inte pratar med oss, vi sitter alla vid bordet och de pratar danska. Hur oförskämt är inte det? Vem fan vill äta med någon som utesluter dig totalt ur samtalet? Idioter. Danskjävlar. Ouppfostrade. Tack mamma och pappa för att jag inte är likadan.
Linus köpte flygbiljetter idag också, Perfecto!!!!

Un beso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar