tisdag 26 oktober 2010

Frusen

Frusit hela dagen.. Med tanke på att jag haft jeans, tshirt och kofta är det bara sjukt. Kändes aningen värre sen när jag såg att det var 23grader blev jag påmind av att jag ska åka hem till en istid. Ångest på det.
Blir roligt att åka till ishallen och frysa mer..

Skulle öppna ett bankkonto idag, stod i kö 10 min sen fick ja prata med en tjej som inte kunde hjälpa mig utan skulle prata med en annan. Gubben var upptagen med en kund och efter 40 minuter när de stängt frågar han mig vad jag ville, säger vad jag vill och han berättar snällt att jag måste komma tillbaka i morgon. Ska aldrig mer klaga på det svensak systemet.
Blir raggsocker och fleecetights för att värma upp inför ishallen tror jag..
Oye, Nu måste jag dra!
Un beso

1 kommentar:

  1. Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu! :) Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya tävlingen. Klicka bara på länken här under :)
    http://vadfanskajagheta.se/2010/october/tisdag-dagens-blogg-3.html#comment

    SvaraRadera