torsdag 14 oktober 2010

DELE

Idag har ja anmält mig till att göra DELE-examen.. 134 Euro, känns i plånboken.. Nu måste jag göra bra ifrån mig så det verkligen är värt det! insåg även att högskoleprovet är om en vecka.. Det får gå som det går.. tror inte jag kan plugga så mycket inför det mer än att komma ihåg de enklaste matteformlerna.

Ska åka mot ishallen strax, får se hur många ungar man har idag. Var några nya som skulle komma och jag hoppas alla kommit ihåg att göra en namnlapp... Tror tyvärr inte det, men hoppas går ju! Träffa Marco en snabbis ska jag också göra, hoppas han tycker det är en bra idé med privattimmarna jag berättade om tidigare!
Sova hos morfar och Eila ska jag också göra.. Så blir en tidig morgon i morgon.. Värt!
Ska bli så underbart skönt att komma tillbaka till Marian i morgon så jag vill bara att dagen ska gå fort, DANSKARNA ÅKER IDAG! äntligen slut på skiten. Ska bli så otroligt skönt.


Un Beso


1 kommentar:

  1. snyggaste tröjan jag någonsin sett dig i älskling<3 puss

    SvaraRadera